مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-19سياسي

فارس من| برخورد جدی با سگ گردانی مطالبه عمومی است


با افزایش پدیده سگ گردانی در سطح شهرها و به خطر انداختن سلامت و امنیت افراد جامعه موجی از اعتراضات مردمی به راه افتاده که خبرگزاری فارس را بر آن داشت تا موضوع را از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس پیگیری کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انگار تابلوی ورود حیوانات ممنوع در ورودی پارک ها به صورت نمایشی نصب شده است زیرا صاحبان سگ ها ورود حیوانات خود را در همه جا آزاد می دانند و با بی توجهی به تابلو با حیوان خود به بوستان و پارک ها وارد و باعث ایجاد معضلات فراوانی می شوند.

 بالا و پایین شهررا هم دیگر نمی شناسد، این معضل در عین حالی که طبق قانون اساسی جرم نیز محسوب می شود اما بسیار فراگیر شده و در سطح شهر به کرات این پدیده دیده می شود.

حضور این حیوان در اماکن عمومی باعث وحشت شهروندان شده، سگ هایی که آزادانه با صاحبان خود می چرخند و بی خیال مشکلاتی که ایجاد می کنند به گشت و گذار خود ادامه می دهند.

در مقابله با این معضل اساسی و مردم آزارانه به تازگی شاهد آن هستیم که موجی از اعتراضات نسبت به سگ گردانان و بی توجهی آنها به حریم امن شهروندان در شبکه های اجتماعی و همچنین ثبت کمپین هایی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برخورد جدی با سگ گردانی مطالبه عمومی است

فارس من| برخورد جدی با سگ گردانی مطالبه عمومی است